2008-11-25 : Dublin, South Circular Road 


Singles & b-sides

  1. dan (Nov 25, 2008 at 1:27 am) Reply

    więcej już nie zadzwoni.

    świetne.

  2. jedrzej (Nov 25, 2008 at 1:29 am) Reply

    to moze ja napisze, ze matrix, zeby juz nikt inny nie musial :)
    bardzo dobre. lubie zdjecia w ktorych az prosi sie, zeby dopowiedziec jakas historie.

  3. dobosch (Nov 25, 2008 at 2:52 am) Reply

    i to niejedną historię

  4. beanow (Nov 25, 2008 at 7:41 am) Reply

    za Jędrzejem (dzięki, że nie muszę już tego pisać…:))

  5. fotostopowicz (Nov 25, 2008 at 9:06 am) Reply

    dla mnie tez matrixowskie jest

  6. damianchrobak (Nov 25, 2008 at 9:43 am) Reply

    swietnie kolorystycznie,kadrowo i z emocjami…

  7. hereinmyhead (Nov 25, 2008 at 9:43 am) Reply

    !

  8. sner (Nov 25, 2008 at 9:52 am) Reply

    mocne, naprawdę się mi podoba…

  9. wain (Nov 25, 2008 at 10:12 am) Reply

    zajebiste!

  10. techne (Nov 25, 2008 at 10:16 am) Reply

    fajne kolory, jakby bez it8? 1600?

  11. alkos (Nov 25, 2008 at 11:01 am) Reply

    z it8, ino mocno zjechane z zoltego ;-)

  12. Paweł Åš (Nov 25, 2008 at 11:26 am) Reply

    bardzo mi się podoba :) + mały spamik: http://shotzz.eu/index.php?c=1&n=5821

  13. Luc Rabaey (Nov 25, 2008 at 12:18 pm) Reply

    Well observed. Good moment.

  14. karmazyniello (Nov 25, 2008 at 1:23 pm) Reply

    :D!!!

  15. Kuba Dargiewicz (Nov 25, 2008 at 6:23 pm) Reply

    swietnie opowiedziana historia…
    mocno tresciwa klata ;)

  16. jorge.martinez (Nov 25, 2008 at 8:38 pm) Reply

    Prawie słychać szept w słuchawce…

  17. Chłodny Krytyk (Nov 26, 2008 at 12:55 am) Reply

    Ani pół historii, ani pół szeptu, ani pół dramaturgii. Po protu ładne, fajne zdjęcie.

  18. Ant (Nov 26, 2008 at 12:26 pm) Reply

    Like a scene from the Matrix…
    excellent!

  19. macior_ (Nov 26, 2008 at 11:40 am) Reply

    chrzanic historie:) kolory fpytkowe!!

  20. stsaint (Nov 27, 2008 at 6:55 pm) Reply

    kurczę, boskie te kolorki

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.